Een confrontatie met discriminatie

Omschrijving vorming

Vroeg of laat worden medewerkers uit de dienstverlening geconfronteerd met een discriminerende uitspraak. Dit kan zijn op vlak van geloof, ras, geslacht, taal, leeftijd, handicap, uiterlijk, … Soms staan we er niet bij stil dat uitspraken neerbuigend kunnen overkomen bij de poetshulp. Dit kan de relatie tussen de klant en de poetshulp danig verzuren. De poetshulp verliest het respect voor zijn/haar klant en zet zich niet meer voor de volle 100% in.
Het doel van deze vorming bestaat erin om poetshulpen aan te leren hoe zij deze situatie kunnen kaderen en hoe gepast te reageren om de functie duurzaam te kunnen blijven uitoefenen.

Doelgroep

Medewerkers Dienstencheques
Lesuren
1 sessie van 3 u
1 sessie van 4 u
Deelnemers
Maximum 20
Locatie
vorming op uw locatie
Erkeningsnummer
VG_E_06301 – 07/05/2018 (1 sessie van 3 u)
VG_E_06425 – 17/04/2020 (1 sessie van 4 u)

Hoe een vorming aanvragen?